پاکسازی پوست


پاکسازی پوست یکی از مراحل مهم در مراقبت و بهداشت پوست میباشد. این فرآیند شامل تمیز کردن پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها، سلول‌های مرده و آرایش است که برای مراقبت از پوست انجام میشود. پاکسازی پوست به طرز قابل توجه‌ ای به بهبود نرمی، صافی و زیبایی پوست کمک میکند و ممکن است از طریق کاهش جوش‌ ها، ترک‌ ها و لکه‌ های پوست نیز موثر باشد.

برای پاکسازی روزانه پوست میتوانید از محصولات پاکسازی پوست مانند شوینده‌ ها، لوسیون‌ ها، ژل‌ ها یا صابون‌ های مناسب برای نوع پوست خود استفاده کنید. استفاده از ماسک‌ های فشیال نیز میتواند مفید باشد. ماسک ها معمولاً حاوی موادی مانند خاک رس، آرگیل، عصاره‌ گیاهی و مواد نرم کننده پوست هستند.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست یکی از بهترین راه‌ ها برای درمان پوست شما و دادن مقداری TLC بسیار مورد نیاز به خودتان است. بسیاری از ما احساس میکنیم که این روش درمانی است که برای رویداد های خاص یا پراکندگی‌ های پراکنده در نظر گرفته شده است، نه لزوماً یک درمان معمولی.

حقیقت این است که فیشال باید بخشی از روتین مراقبت از پوست شما باشد، نه یک جلسه درمانی تصادفی که سالی یک یا دو بار در کلینیک مراقبت از پوست مورد اعتماد خود انجام میدهید.

در ادامه کشف مزایای پاکسازی پوست که ظاهر و احساس زیبایی به شما میدهد را برای شما پیدا میکنیم.

چرا به درمان منظم پاکسازی پوست نیاز دارید؟

فواید درمان‌ های منظم صورت ارتباط زیادی با پوست صورت شما دارد. پوست صورت شما در مقایسه با پوست بقیه بدن بسیار حساس تر و نازک تر است. بنابراین، سزاوار توجه و مراقبت لطیف و محبت آمیز است.

فیشال یک درمان چند مرحله ای و چند منظوره برای پوست شما است که معمولاً شامل موارد بخار، پاکسازی، لایه برداری، ماساژ صورت، ماسک های صورت، و انواع لوسیون ها و کرم ها میباشد.

انواع مختلفی از درمان های صورت وجود دارد و انتخاب یکی از آنها به مشکلات پوستی و نوع پوست شما بستگی دارد. برخی از فیشال‌ ها سفت‌ کننده و ترمیم‌ کننده هستند و برخی روی بیماری‌ های پوستی و نواحی مشکل‌ دار تمرکز میکنند، در حالی که برخی دیگر به شدت مرطوب کننده هستند.

صرف نظر از نوع، مزایای پاکسازی صورت یکسان است زیرا همه آنها به شما کمک میکنند پوستی شفاف تر و سالم تر داشته باشید.

فواید درمان منظم پاکسازی پوست

به‌ جای اینکه فیشال‌ ها را صرفاً به‌ عنوان درمان‌ های جوانسازی پوست در نظر بگیرید، مهم است که به مزایای دیگر آنها توجه کنید که همگی به شما کمک میکنند تا ظاهر و احساس اطمینان بیشتری داشته باشید.

  • پاکسازی عمیق

مزیت اصلی پاکسازی پوست این است که پوست شما را بهتر و عمیق تر از روشی که هر شب در خانه انجام میدهید، تمیز کند. پاکسازی پوست به پوست شما کمک میکند تا سموم، تجمع چربی و کثیفی را از بین ببرد و تمام باکتری هایی که میتوانند باعث مشکلات پوستی شوند را از بین می برد.

پاکسازی عمیق برای از بین بردن جوش های سرسیاه و سرسفید عالی است. آنها در جلوگیری از جوش ها بسیار موثر هستند و به عنوان درمان های عالی برای جوش چرکی تبدیل میکنند زیرا پوست را پاک و به آن اثر پاک کنندگی میبخشند.

  • لایه برداری پوست

مزایای پاکسازی صورت شامل لایه برداری پوست برای حذف سلول های مرده پوست از سطح صورت است. در حالی که معمولاً میتوانید در خانه لایه‌ برداری کنید، اما محصولات مراقبت از پوست روزانه‌ نمیتوانند با آنچه کلینیک‌ های درما به آن دسترسی دارند، مقایسه شوند.

کلینیک‌ اتن مانند مرکز مراقبت از صورت از محصولات باکیفیت استفاده میکند که بهتر است اولین لایه پوست شما را از بین ببرد تا لایه سالم‌ تری در زیر آن نمایان شود و میتوانید با پوست خشک خداحافظی کنید و ظاهری شاداب داشته باشید.

  • درمان مشکلات پوست

اگر یک بیماری پوستی مداوم دارید، انجام منظم پاکسازی صورت به درمان و التیام پوست شما کمک میکند. مسائلی مانند جوش، لکه های خورشیدی، جوش های سرسیاه، سرسفید، التهاب و قرمزی، چین و چروک، اسکار آکنه را میتوان با درمان مناسب به حداقل رساند.

ضد پیری پوست

یکی از مزایای آن که مورد علاقه همه است، جنبه ضد پیری آن میباشد. در حالی که پوست شما به طور طبیعی پیر میشود، میتوانید با پاکسازی های منظم صورت به کندی پیری آن کمک کنید.

پزشکان از محصولاتی با موادی استفاده میکنند که تولید کلاژن را تحریک کرده و چین و چروک های مزاحم و خطوط ریز را کاهش میدهد. این محصولات همچنین به حفظ تعادل و هیدراته شدن پوست کمک میکند. درمان هایی برای صورت وجود دارد که علائم قابل مشاهده پیری را در یک جلسه درمان میکند.

پس از پاکسازی پوست میتوانید بلافاصله سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک را تجربه کنید و در طی شش ماه آینده پوست شما بیشتر بهبود مییابد.

کاهش تیرگی و پف زیر چشم

پوست اطراف چشم نازک و ظریف است، به این معنی که باید به درستی از آن مراقبت کنید. بسیاری از پاکسازی های پوست مانند درمان روشن‌ کننده پوست طیف وسیعی از مشکلات رنگدانه‌ ای روی صورت مانند حلقه‌ های تیره زیر چشم، لکه‌ های خورشیدی را هدف قرار میدهند.

مزایای پاکسازی پوست

بهبود گردش خون

یکی از مزایای نهایی پاکسازی پوست، توانایی آن در کمک به افزایش گردش خون در پوست شما با ترویج رشد سلول های جدید پوست است. ماساژ صورت اغلب در درمان‌هایی استفاده میشود که به بهبود گردش خون در پوست شما کمک میکند.

جوانسازی پوست

فشیال استرس و تنش را از بین میبرد.  با ماساژ پوست صورت، متخصص زیبایی به افزایش جریان خون و تخلیه مایع اضافی از ناحیه صورت شما نیز کمک میکند. این بدان معناست که درمان‌ های پوست برای کاهش استرس، آرامش و تعادل ذهن شما خوب هستند.

درست مانند ماهیچه های بقیه بدن، عضلات صورت شما نیز به ماساژ نیاز دارند. رایحه دلپذیر ماسک های صورت و عطرهای معطر درمانی در کلینیک نیز به یک تجربه کلی آرامش بخش کمک میکند.

سم زدایی پوست

اجتناب از همه آلودگی هایی که به پوست ما آسیب می رساند غیرممکن است. اگر این کار به درستی انجام نشود، منجر به شکستگی شود. به غیر از شستن و پاکسازی روزانه پوست برای سم زدایی آن به درمان های منظم صورت نیاز دارید.

ممکن است بخشی از بودجه خود را صرف محصولات مراقبت از پوست کنید، اما اگر جذب پوست شما نشوند، هیچ فایده ای ندارند. ا اگر سطح پوست شما ناهموار باشد، محصولات نمیتوانند به درستی نفوذ کنند.

با انجام منظم فشیال، پوست شما صاف تر میشود و آماده جذب تمام آن مواد مفید برای پوست میشود.

هر چند وقت یک بار به پاکسازی پوست نیاز دارید؟

انجام یک پاکسازی منظم پوست نباید به عنوان یک درمان قبل از جشن یا یک راه حل یکباره برای جوش ها تلقی شود. اینکه چند وقت یکبار باید فشیال را انجام دهید به نوع پوست، وضعیت پوست و اهداف مراقبت از پوست شما بستگی دارد.

توصیه میشود حداقل یک بار در ماه پاکسازی پوست را انجام دهید. این به این دلیل است که حداقل 21 روز طول میکشد تا پوست شما یک چرخه کامل لایه برداری و رشد سلول های پوست را پشت سر بگذارد.

با انجام یک بار در ماه به جای اینکه اجازه دهید روی پوست شما بماند، اطمینان حاصل کنید که کثیفی، چربی و کثیفی تجمع یافته را در طول هر چرخه پاک کنید.

البته، همیشه بهتر است در مورد دفعات پاکسازی با کلینیک زیبایی آتن مشورت کنید. اگرچه همیشه درمان‌ های جدید صورت ظاهر میشوند، کارشناسان ما مراقبت از پوست صورت را تضمین میکنند که چهره شما را نرم و لطیف و در عین حال پوست شما را صاف و آبرسانی میکنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای درمان های مراقبت از پوست، همین امروز با مرکز ما تماس بگیرید. ما طیف گسترده ای از درمان های صورت را برای هر مشکل پوستی داریم.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up