نحوه درمان چین و چروک گردن


لیفت گردن با بوتاکس برای نحوه درمان چین و چروک گردن، میتوانید از از کرم‌های حاوی عوامل

ضد پیری و ترمیم کننده مانند رتینول، آلفا هیدروکسی اسید، ویتامین C و E و کوآنزیم Q10

استفاده کنید. ماساژ گردن به کمک روغن‌ های طبیعی مانند روغن خراطین یا روغن نارگیل

میتواند به افزایش جریان خون و تحریک تولید کلاژن در پوست کمک کند. برخی از مواد طبیعی

مانند آووکادو، موز، عسل و خیار میتوانند به ترمیم و تقویت پوست کمک کنند. در موارد شدید

چین و چروک گردن جراحی پلاستیکی میتواند بهبود ظاهر پوست کمک کند ولی  ما به شما

لیفت گردن با بوتاکس را پیشنهاد میکنیم. در هر صورت، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست

صحبت کنید تا روش درمان مناسب برای شما را تعیین کنند.

نحوه درمان چین و چروک گردن

چندین ابزار و درمان شناخته شده برای بهبود ظاهر صورت شما وجود دارد، از صاف کردن خطوط ریز و حجیم کردن لب ها تا بازگرداندن حجم به نواحی تحت تاثیر پیری. اما پوست ظریف‌ تر روی گردن شما میتواند به‌ طور متفاوتی تحت تأثیر قرار بگیرد و این علائم پیری را زودتر و حتی شدیدتر از صورت شما نشان می‌دهد.

علت چروک و افتادگی گردن چیست؟

جدا از روند طبیعی پیری که منجر به از دست دادن کلاژن میشود و پوست را جوان و شاداب نگه می دارد، یکی از دلایل اصلی چین و چروک گردن قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. برخی افراد فراموش میکنند که ضد آفتاب را روی گردن بمالند و لایه های نازک گردن شما را در معرض اشعه های مضر خورشید و اثرات نور قرار میدهند.

بیایید به چند نکته پیشگیری نگاهی بیندازیم تا به گردن شما کمک کند تا بهترین ظاهر را داشته باشد. در کلینیک آتن درمان‌هایی برای جوانسازی گردن به دنبال بهبود ظاهر چین و چروک وجود دارد که آن ها را با شما آشنا میکنیم.

برای جلوگیری از چین و چروک گردن چه کاری میتوانید انجام دهید؟

هنگام بیرون رفتن از خانه، محافظت از پوست با کرم ضد آفتاب ضروری است. برای جلب توجه بیشتر، از کرم‌های صورت مشابهی که روی صورت خود انجام می‌دهید، برای سفت کردن پوست استفاده کنید. آنها معمولاً شامل رتینول ها و رتینوئیدها هستند.

در مورد فعالیت هایی که باعث افتادگی و چین و چروک بیشتر گردن میشوند، از نحوه استفاده از گردن خود بیشتر آگاه باشید. وقتی به تلفن یا دستگاه های دیگر نگاه میکنید، آیا به پایین نگاه می کنید؟

متخصصان دریافته‌اند که این نوع حرکت مداوم میتواند به مرور زمان باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی گردن شود. در عوض سعی کنید به آن ها در سطح چشم نگاه کنید.

جوانسازی گردن در کلینیک زیبایی آتن

اگر در حال حاضر با افتادگی گردن سر و کار دارید و میخواهید چین و چروک های آن ناحیه را کاهش دهید، نحوه درمان چین و چروک گردن وجود دارد که ظاهر گردن شما را بهبود میبخشد.

مطمئناً، لیفت گردن ممکن است نتایج طولانی‌ مدتی داشته باشد، اما گزینه‌های جراحی با زمان از کار افتادگی لازم و هزینه‌های مرتبط با آن نوع عمل همراه هستند.
خوشبختانه، گزینه‌های درمانی غیر جراحی وجود دارد که سال‌ها ظاهر افتادگی گردن را از بین میبرد.

جایگزین‌ جراحی پلاستیک برای نحوه درمان چین و چروک گردن شامل بوتاکس، شاید یکی از شناخته‌ شده‌ ترین درمان‌های ضد چروک، و پرکننده‌های پوست است. در برخی موارد، به خصوص در مورد خطوط ریز سطحی و چین و چروک‌های عمیق‌تر، ترکیبی از این دو ممکن است نتایج طولانی‌تری را به شما بدهد.

لیفت گردن با بوتاکس نحوه درمان چین و چروک گردن با بوتاگس

لیفت گردن با بوتاکس یک روش غیر جراحی برای بهبود ظاهر گردن است. در این روش، بوتاکس به عنوان ماده‌ای که ماهیچه‌های گردن را آرام میکند و از پوست سفت و جوانانه به نظر آمده، استفاده میشود.

بوتاکس با تزریق به ماهیچه‌های گردن پوست را به طور موقت آرام کرده و از رفتارهای غیر مطلوبی مانند تغییر شکل گردن به شکل تخت و باز شدن خطوط و چین‌ های گردن جلوگیری میکند.

با تزریق بوتاکس، جریان خون به ماهیچه‌ها کاهش مییابد و باعث کاهش تنش و فشار در ماهیچه‌ها میشود که موجب بهبود ظاهر گردن و کاهش چین و چروک‌های پوست میشود.

بوتاکس یک روش غیر جراحی و به شدت غیر تهاجمی است و برای بسیاری از افراد موثر است. با این حال، این روش به صورت موقت است و نیاز به تزریق‌های مکرر دارد.

چه مدت طول میکشد تا نتیجه‌ی لیفت گردن با بوتاکس مشخص شود؟

نتایج لیفت گردن با بوتاکس معمولاً در چند روز اول پس از تزریق مشخص میشود، اما بهتر است برای دیدن نتایج کامل تر حداقل یک هفته صبر کنید. پس از گذشت یک هفته تا دو هفته، میتوانید به طور کامل نتایج را مشاهده کنید.

نتایج لیفت گردن با بوتاکس معمولاً برای چند ماه باقی میماند، و برای حفظ نتایج بهتر است تزریق مکرر بوتاکس انجام شود. با این حال، نتایج به دلیل تفاوت‌های فردی، میتوانند متفاوت باشند و ممکن است شامل تجدید نظر و تنظیمات بیشتری باشد.

اگر در مورد درمان‌ های جوانسازی گردن که برای شما مناسب است مطمئن نیستید، یک قرار ملاقات در آتن رزرو کنید. مشاوره رایگان است و متخصصان ما در اینجا هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up