تزریق فیلر لب


تزریق فیلر لب یک روش غیرجراحی است که برای افزایش حجم و تعریض لب‌ها استفاده میشود. فیلرها موادی هستند که به طور معمول از اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند و به صورت تزریقی در لب‌ها قرار میگیرند. این فیلرها به لب‌ حجم میدهند، خطوط ریز و چین‌های اطراف لب را پر میکنند و به لب‌ها شکل و ظاهر جوانانه‌ تری میبخشند. روش تزریق فیلر لب به طور کلی سریع و غیردردناک  است.

پزشک متخصص از یک سرنگ روکش دار برای تزریق فیلر به ناحیه مورد نظر استفاده میکند. برخی فیلرها در خود دارای بخشی هستند که موجب کاهش درد و ناراحتی میشود، اما ممکن است پزشک از قبل موضوع استفاده از مواد مخدر موضعی برای کاهش درد را با شما مطرح کند.

تزریق فیلر لب

فیلر لب برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر لب داغ ترین روند در روش های افزایش زیبایی در آتن است. ظاهر خود را بهبود بخشید و خطوط عمودی اطراف لبه های دهان خود را صاف کنید. درمان بزرگ کردن لب بدون جراحی ممکن است پاسخی برای نیازهای سفت کردن پوست شما نیز باشد.

احتمالاً می‌دانید که این تزریق‌ها باعث افزایش حجم لب‌ های شما میشوند. اما، ممکن است تصور اشتباهی از نحوه انجام این روش داشته باشید. اگرچه این یک ظاهر عالی برای برخی از زنان است، اما یک سناریوی یک اندازه مناسب نیست.

زنان زیادی وجود دارند که لب‌های پررنگ دارند. با این حال، هزاران بیمار نیز با برجسته‌ سازی غیر قابل تشخیص لب‌ ها وجود دارند. به جای تکرار ظاهر زنان مشهور، همه اهداف منحصر به فردی دارند.

اکثر بیمارانی که برای انجام بوتاکس به ما مراجعه میکنند به دنبال بهبود ملایم برای خط لب های خود هستند. تیم ما برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما بهترین راه کار را اراعه میکند. فیلر لب

چرا زنان (و برخی از مردان) لب های پرتر را دوست دارند

یکی از شایع‌ترین دلایلی که زنان و برخی از مردان برای بزرگ کردن و فرم دهی لب انجام میدهند، بهبود فرم لب بالایی است. بسیاری از افراد لب پایینی پر دارند اما با بالا رفتن سن، لبه بالایی نازک دارند.

هدف ما افزودن پری کافی برای ایجاد تعادل در هر دو لب و ایجاد ظاهری طبیعی است. بسیاری از بیماران ما میگویند که تعریف های زیادی دریافت کرده اند، حتی اگر هیچ کس مشکوک به انجام این عمل باشد.

آیا میدانستید تزریق‌ های لب میتوانند خطوط و چین و چروک‌های اطراف دهان را از بین ببرند؟

اگر زمانی سیگاری بودید، ممکن است خطوط سیگاری داشته باشید. درمان خود یک راه عالی برای کمک به کاهش این خطوط است. بسیاری از افراد برای اصلاح ناهمواری و حجم دادن به لب های نازک از تزریق فیلر لب یا تقویت کننده استفاده میکنند.

تزریق لب یک روش سریع و قبل از اینکه متوجه شوید این اتفاق افتاده است تمام میشود. در ادامه نحوه انجام فیلر لب را برای شما توضیح میدهیم.

  • فرآیند بی حس کردن

ابتدا یک کرم بی حس کننده موضعی دریافت خواهید کرد. مهمترین ترس مشتریان این است که این روش بدون هیچ گونه بی حسی یا آمادگی انجام شود. نگران نباشید ما به شما کرم بی حس کننده را پیشنهاد میکنیم.

بعد از حدود 10 دقیقه از زدن کرم، لب های شما بی حس میشوند و نگران احساس درد نباشید.

  • روش انجام

این روش شامل ترکیبی از روش‌های تزریق کانولا و سوزن است. در حالی که روش‌های دیگری در دسترس هستند، این فرآیند امن‌ترین تکنیک است. احتمال کبودی را به حداقل میرساند.

همچنین بالاترین سطح کنترل و دقت را ارائه میدهد و کل پروسه فیلر بزرگ کردن لب حدود 30 دقیقه طول میکشد.

با هرکسی که تزریق فیلر لب انجام داده صحبت کنید، آنها احتمالاً میگویند احساس نمیکنید که سوزن لب خود را سوراخ میکند، اما احساس میکنید که خود فیلر وارد آن میشود.

کسانی که تقویت کننده های لب غیر جراحی داشته اند به احتمال زیاد به شما خواهند گفت که درد ناشی از تزریق آن بسیار خفیف است.

اثرات جانبی تزریق فیلر لب

با گزینه های غیرجراحی، هیچ زمان از کار افتادگی یا عوارض جانبی نامطلوب وجود ندارد. به احتمال زیاد در چند روز آینده کمی ورم خواهید داشت. با این حال، این نباید در نوشیدن یا خوردن اختلال ایجاد کند. ممکن است متوجه شوید که لب هایتان کمی اصلاح شده اند، اما تورم مختصر است و تا پایان هفته اول باید نتایج را ببینید.

بعد از تزریق لب چه انتظاری باید داشته باشیم؟

خوب، ابتدا باید بلافاصله پس از تزریق، لب پرتر را مشاهده کنید. ممکن است برجستگی های ریز روی زیر لب شما وجود داشته باشد. با این حال، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. اینها معمولاً در چند هفته اول کاملاً خود را صاف میکنند. اگر به دلایلی این کار را نکردند، آنها را حذف خواهیم کرد.

مراقبت بعد از تزریق لب

ما درک میکنیم که مقاومت در برابر لمس ظاهر جدید شما چقدر میتواند دشوار باشد. با این حال، ضروری است که تا چند روز پس از تزریق بیش از حد لازم به آنها دست نزنید، زیرا نیاز به بهبود دارند.

امروز اقدام کنید تا با یکی از پزشکان ما مشورت کنید تا در مورد گزینه های بزرگ کردن و تزریق لب خود صحبت کنید. تیم ما از متخصصان مراقبت از پوست میتواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که بهترین گزینه برای دستیابی به نتایج مورد نظر شما چیست.

مشاوران ما به هر گونه نگرانی یا سوالی که ممکن است داشته باشید پاسخ خواهند داد. این افتخار ماست که به شما کمک کنیم به ظاهر دلخواه خود برسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up