تأثیر هوای گرم در بوتاکس و فیلر


در دمای بالا، عروق خونی بیشتر باز می‌شوند و میزان تعریق در بدن افزایش می‌یابد. این ممکن است باعث شود فرآیند بهبودی بعد از تزریق بوتاکس یا فیلر به طور موقت کاهش یابد. علاوه بر این، در هوای گرم، احتمال بروز عفونت در محل تزریق بوتاکس یا فیلر بیشتر است.

برای حفظ بهترین نتیجه از این روش‌ها، بهتر است در دمای مناسبی اقدام به انجام آن‌ها کنید. همچنین، پیش از انجام هرگونه روش زیبایی‌سازی، بهتر است با آتن مشورت کنید تا اوضاع شخصی خود را برای انجام این روش‌ها بهتر درک کنید.

تأثیر هوای گرم در بوتاکس و فیلر

تأثیر هوای گرم در بوتاکس و فیلر و قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید بر روی پوست به خوبی شناخته شده است، اما اثرات آن بر روی مواد تزریقی آرایشی، مانند پرکننده های پوستی و بوتاکس، کمتر شناخته شده است.

این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید چگونه می تواند بر این درمان ها تأثیر منفی بگذارد.

بوتاکس و نور زیاد خورشید

تحقیقات هیچ اثر منفی مستقیمی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید در مناطقی که بوتاکس استفاده شده است را ثابت نکرده است، اما این بدان معنا نیست که نور زیاد خورشید نمی تواند مشکلی ایجاد کند. اگرچه طول عمر و اثربخشی بوتاکس تحت تأثیر نور خورشید قرار نمی گیرد، اما اثرات منفی نور مستقیم خورشید بر روی پوست شما می تواند خطوط و چین و چروک هایی را تشدید کند که برای به حداقل رساندن آن از بوتاکس استفاده کرده اید.

قرار گرفتن بدن در معرض هوای گرم زیاد یا فعالیت هایی که باعث افزایش جریان خون میشوند، ممکن است این روند را مختل کند و یا منجر به مهاجرت سم بوتولینوم به مناطق دیگر بشود و بر نتایج کلی تأثیر می گذارد.

هنگامی که سم بوتولینوم کاملاً حل و فصل بشود اثر گرما بر بوتاکس مثل قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا در محیط های گرم نمی تواند بر نتایج شما تأثیر بگذارد.

هوای گرم، به ویژه نور خورشید که همراه آن است، می‌تواند به پروتئین‌های کلاژن و الاستین که مسئول حالت ارتجاعی پوست شما هستند، آسیب برساند که به نوبه خود باعث می‌شود پوست شما دچار چین و چروک و افتادگی شود. تأثیر هوای گرم در بوتاکس و فیلر

بر خلاف بوتاکس، محصولات پرکننده پوستی فیلر مبتنی بر اسید هیالورونیک می توانند تحت تأثیر نور خورشید قرار بگیرند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند ساختار مولکولی پرکننده های پوستی را تخریب کند، که به نوبه خود طول عمر آنها را کوتاه می کند و اثربخشی آنها را کاهش می دهد.

اثر گرما روی پوستاقدامات حفاظتی موثر

حتی اگر موفق به حداقل رساندن یا قرار نگرفتن در معرض مستقیم خورشید شوید، تقریباً غیرممکن است که از قرار گرفتن در معرض اشعه مضر UV اجتناب کنید، که می تواند حتی زمانی که خورشید توسط پوشش ابری پوشیده شده باشد وجود داشته باشد.

بهترین محافظت در برابر آسیب های خورشید اولاً اجتناب از نور مستقیم خورشید در صورت امکان، دوم اینکه همیشه از کرم ضد آفتاب با حداقل درجه SPF 30 برای تمام پوست های در معرض آفتاب استفاده کنید و در آخر پوشیدن لباس ها و لوازم جانبی محافظ است.

می‌توانید از کلاه‌های لبه‌ دار یا آفتاب‌ گیر، عینک‌های آفتابی محافظت‌ شده در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده کنید و از آسیب‌های غیرمستقیم که ممکن است هنگام پوشیدن لباس‌های پارچه‌ای نازک رخ دهد، غافل نشوید.

خرید لباس هایی که برای محافظت در برابر نفوذ نور خورشید و آسیب به پوست طراحی شده اند، امکان پذیر است. به دنبال لباس هایی با درجه UPF 30 یا بالاتر باشید. UPF مخفف عبارت Ultraviolet Protection Factor است و مشابه امتیاز SPF است که در محصولات ضد آفتاب استفاده می شود.

مراقبت از پوست شما با لیز

متخصصین مراقبت از پوست با لیزر شما در انجام درمان های تزریقی بوتاکس و پرکننده های پوستی از نظر پزشکی واجد شرایط و تجربه بالایی هستند. ما همچنین تجربه گسترده ای با طیف گسترده ای از سایر روش های زیبایی غیر تهاجمی داریم. تأثیر هوای گرم در بوتاکس و فیلر

ما می توانیم به شما کمک کنیم ایمن ترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای دستیابی به اهداف زیبایی خود انتخاب کنید.

برای تعیین وقت مشاوره رایگان با ما با شماره 02177852136 تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین از ما دیدن کنید.

اینستاگرام کلینیک  زیبایی

5/5 - (2 امتیاز)

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up