لیفت گونه چیست؟


لیفت گونه که گاهی به عنوان لیفت میانی صورت نیز شناخته میشود و میتواند بهترین گزینه برای جوانی به گونه ها و ناحیه زیر چشم، زمانی که علائم لاغری و افتادگی ظاهر است باشد. تأثیرات پیری اغلب میتواند بیشترین تأثیر را بر ساختار صورت داشته باشد. برای برخی افراد چین و چروک روی پیشانی اولین تغییراتی است که ظاهر میشود.

برای بسیاری از مردان و زنان تغییر شکل در نیمه پایینی صورت مشاهده میشود، از جمله کشش پلک پایین و کاهش حجم گونه ها میباشد. این نوع شل شدن پوست ممکن است نیاز به لیفت کامل صورت نداشته باشد. لیفت گونه یا لیفت صورت می تواند برای اصلاح این علائم پیری در نظر گرفته شود.

لیفت گونه

شاید در مورد علت افتادگی گونه ها فکر می کنید، یا شاید بخواهید بدانید که چگونه آنها را معکوس کنید. نگران نباشید ما شما را در مورد همه این سؤالات و موارد دیگر تحت پوشش قرار داده ایم. کشف کنید که چگونه گونه های خود را بدون جراحی سفت کنید و گونه های پرتر و جوان تر را با زمان کمتر بازیابی کنید.

در این مقاله به علت افتادگی گونه، لیفت گونه چیست و انواع روش های لیفت گونه می پردازیم.

لیفت گونه

قبل از اینکه به این بپردازیم که لیفت گونه چیست و چگونه انجام می شود، ابتدا برخی از علل افتادگی گونه را بررسی می کنیم. پوست به طور طبیعی با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. با گذشت زمان، این امر باعث افتادگی پوست اطراف گونه ها می شود.

هم برای مردان و هم برای زنان، افتادگی پوست باعث می شود گونه های فرورفته، گود شدن زیر چشم ها و زیر چانه یا خط فک ظاهر شوند. لازم به ذکر است که خاصیت ارتجاعی پوست به دو پروتئین مهم کلاژن و الاستین بستگی دارد که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می یابد.

کلاژن به پوست کمک می کند تا سفت بماند و ساختار خود را حفظ کند، در حالی که الاستین خاصیت ارتجاعی ایجاد می کند که باعث انعطاف پذیری پوست می شود.

چرا گونه های من شروع به افتادگی می کنند؟

برخی از عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از خورشید و آلاینده های محیطی باعث تخریب کلاژن و الاستین می شوند و انتخاب های سبک زندگی مانند تغذیه نامناسب و مصرف بیش از حد الکل می تواند بر تامین این دو پروتئین پوست تاثیر بگذارد.

در نهایت، افرادی که وزن قابل توجهی از دست داده اند یا شرایط پزشکی خاصی را تجربه کرده اند، بیشتر مستعد افتادگی پوست هستند.

روش لیفت گونه چیست؟

لیفت گونه که به عنوان لیفت میانی صورت شناخته می شود، روشی است که پوست، ماهیچه ها و پد های چربی گونه ها (همچنین به عنوان پد های چربی مالاریا نیز شناخته می شود) را تقویت می کند. با بالا بردن پدهای چربی مالاریا، لیفت گونه باعث کاهش افتادگی پوست می شود.

فرآیند لیفت گونه، پوست شل در اطراف گونه از جمله خطوط لبخند در کناره های دهان را هدف قرار می دهد. انجام عمل لیفت گونه، ناحیه فوقانی گونه را بالا می برد تا با افتادگی پوست که همچنین باعث گود شدن زیر چشم می شود، مقابله کند. این لیفت منجر به ظاهری جوان تر و با طراوت بعد از درمان می شود.

اگرچه لیفت گونه به معکوس کردن اثرات پیری افتادگی پوست کمک می کند، بسیاری از افراد جوان نیز تحت این روش قرار می گیرند. بیماران جوان تر می توانند خاصیت ارتجاعی پوست خود را در حالی که هنوز در شرایط خوبی است حفظ کنند و لیفت گونه از تغییرات پوست به دلیل افزایش سن جلوگیری می‌کند.

از طریق لیفت گونه، پوست حالت ارتجاعی از دست رفته را به دست می آورد. این روش به طور خاص پوست شل در ناحیه بالای گونه را هدف قرار می دهد، اما نواحی اطراف چشم و دهان را نیز جوان می کند و منجر به ظاهری جوان تر و احیا شده می شود که می تواند اعتماد به نفس شما را بیشتر افزایش دهد.

لیفت گونه چگونه انجام می شود؟

پزشکان از روش های مختلف لیفت گونه استفاده می کنند، بنابراین مشورت با متخصصان زیبایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها ضروری است. به عنوان مثال، روش های لیفت گونه وجود دارد که با جراحی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود.

اگر نمی خواهید زیر چاقو بروید اما همچنان می خواهید به مزایای کامل لیفت گونه دست یابید، لیفت گونه غیر جراحی برای شما عالی است.  بیمارانی که می خواهند گونه های طبیعی و بلند شده را از طریق تکنیک های بازسازی غیرتهاجمی داشته باشند از این روش استفاده میکنند. لیفت گونه چیست؟

ابتدا امواج  با فرکانس بالا به آرامی سلول های چربی را می شکنند که باعث چاق شدن گونه ها یا حتی چانه دوتایی میشود. پس از آن، پوست با استفاده از فناوری فرکانس رادیویی لیفت و سفت می شود. این باعث می شود کلاژن در پوست منقبض شود و گونه ها را به خطوط محکم تر تغییر شکل دهد.

لیفت گونه معمولاً نیاز به بیهوشی عمومی دارد. این بدان معنی است که شما در طول جراحی کاملا آرام خواهید گرفت. هنگامی که به خواب می روید، جراح زیبایی شما برش های کوچکی در بالای گوش و پشت خط مو ایجاد می کند.

این روش با برداشتن پوست اضافی توسط جراح به پایان می رسد و برش ها را می بندد، سپس با استفاده از بخیه آنها را در موقعیت مورد نظر قرار می دهد. از آنجایی که هر بیمار دارای آناتومی، نیازها و اهداف منحصر به فرد صورت است، هیچ بیمار گزینه های بیهوشی و روش لیفت گونه را دریافت نمی کند.

برای نتایج ماندگارتر، جراح شما چربی های زیرین گونه های شما را بلند می کند. قبل از اینکه پوستتان را دوباره بپوشانید، ماهیچه‌ها نیز سفت می‌شوند. این برای کانتور کردن گونه های شما و نرم کردن خطوط است.

این روش نه تنها گونه های شما را سفت میکند، بلکه به صورت شما وضوح بیشتری میبخشد و ظاهری باریک تر می دهد.

مزایای لیفت گونه

گونه ها همراه با بینی و چانه یکی از نشانه های چهره شما هستند. اگر گونه های شما شروع به افتادگی یا فرورفتگی می کند، می تواند خطوط ظریف و چین و چروک‌های زیر چشم شما را برجسته کند و شما را خسته و مسن تر نشان دهد.

  • نرم کردن چین های عمیق بینی برای بهبود صورت
  • صاف کردن ناحیه زیر چشم تا خطوط ظریف و چین و چروک ها
  • از بین بردن فرورفتگی در قسمت بالایی گونه برای ایجاد خطوط گونه متناسب تر

جراحی لیفت گونه ممکن است شامل تغییر موقعیت بافت نرم در وسط صورت، بزرگ کردن گونه با پیوند چربی یا پرکننده های پوستی یا ترکیبی از هر دو باشد. از آنجایی که این یک درمان غیرجراحی برای افتادگی گونه است که توسط متخصصان پوست انجام می شود، این درمان برش ایجاد نمی کند یا از بیهوشی استفاده نمی کند.

نتایج امیدوار کننده را تنها در چند جلسه مشاهده می کنید. با پیروی از یک روال مراقبت از پوست مناسب که نکاتی را برای پوست درخشان ارائه می دهد، حتی می توانید مزایای لیفت گونه خود را گسترش دهید و حفظ کنید. با یک متخصص پوست و صورت مشورت کنید تا به شما کمک کند بدون هیچ عارضه جانبی به ویژگی های رویایی خود برسید.

نتیجه گیری

در ابتدا گونه های شما ممکن است بیش از حد بالا به نظر برسد. اما هنگام بهبودی، آنها باید در موقعیت طبیعی تر خود قرار گیرند. بهبودی اغلب هفت تا 10 روز طول می کشد. پس از این دوره باید بتوانید کار را از سر بگیرید و به فعالیت های روزمره خود بازگردید.

شما با مراجعه به صفحه ی سوالات متداول زیبایی میتوانید پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up