درمان خشکی پوست


برای درمان خشکی پوست ابتدا علت به وجود آمدن خشکی پوست را درک کنید. پوست شما به دلایلی از جمله تماس پوست، اگزما و قارچ ممکن است خشک شود. پوست خشک آب زیادی را از دست میدهد و در هر سنی اتفاق می افتد. خشکی باعث پوسته‌ شدن سطح پوست میشود. برای جلوگیری از خشکی پوست حداقل 2 بار در روز صورت‌ خود را بشویید. بعد از شستن صورت از مرطوب‌ کننده ها استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ ها فضای خالی بین سلول‌ های پوست را پر میکنند. یکی از بهترین راه برای درمان خشکی پوست فشیال یا همان پاکسازی صورت می باشد.

درمان خشکی پوست

بسیاری از ما در زمستان زمان بیشتری را صرف آنفولانزا در فصل سرما میکنیم. از مبارزه با بیماری و رفع بیماری گرفته تا مقابله با کمبود مواد مغذی و کاهش سلامت روان به دلیل احساس ماندن در داخل خانه، همه این عوامل میتوانند بر روی پوست شما تأثیر منفی بگذارند.

ما میدانیم که سبک زندگی، اهداف و بودجه شما منحصر به‌ فرد است بنابراین در اینجا نگاهی به محبوب ترین درمان های خشکی پوست در مطب و خانه نگاه می اندازیم که درخشش شما را برمی گرداند.

در حالی که عوامل داخلی مانند سطوح هورمونی و رژیم غذایی شما میتوانند بر روی پوست شما تأثیر بگذارند، عوامل خارجی نه چندان قابل کنترل مانند تغییرات آب و هوا و آلودگی هوا نیز میتوانند روی پوست شما تأثیر بگذارند.

به عنوان مثال، بسیاری از افراد با انواع پوست چرب برای مات ماندن و جلوگیری از جوش زدن در ماه های مرطوب بهار و تابستان تلاش میکنند. از سوی دیگر، کسانی که پوست خشک دارند بیشتر با پوسته پوسته شدن و تیرگی دست و پنجه نرم میکنند.

صرف نظر از نوع پوست شما، باد های تند سرد رطوبت پوست شما را از بین می برد که خشکی پوست شما را بدتر میکند و منافذ پوست شما را می بندد و شما را با یک شست و شوی مداوم باقی می گذارد.

در حالی که افزودن سرم‌ها و لوسیون‌های تقویت کننده هیدراتاسیون بیشتر به برنامه‌ی روزانه‌ تان ممکن است این علائم را تا حدی بهبود بخشد، بهترین گزینه این است که به یک متخصص برای درمان‌های پوست خشک مراجعه کنید.

اهمیت مراقبت از پوست

به عنوان متخصص پوست، ارائه دهندگان ما متوجه میشوند که بیشتر بیماران برای مشکل فعلی به دنبال کمک هستند. چه پیری، چه پوستی کدر یا جوش چرکی، انجام اقدامات پیشگیرانه مراقبت از پوست بسیار موثرتر از معکوس کردن آسیب است.

در حالی که البته ما میتوانیم با انتخاب گسترده‌ای از درمان‌های خشکی پوست در آتن به مشکل فعلی پوست زمستانی شما رسیدگی کنیم، همچنین شما را تشویق میکنیم که این درمان ها را در شروع فصل جدید برنامه‌ ریزی کنید.

از آنجایی که سلول‌های خشک و مرده پوست در ماه‌های زمستان جمع میشوند و رطوبت در زیر سطح به دام می افتد، پوست شما توانایی ارتجاعی خود را برای بازگشت از دست میدهد که میتواند منجر به چین و چروک های زودرس شود. این بدان معنی است که درمان‌ پوست خشک علاوه بر تقویت فوری پوست، پایه ای برای سلامت پوست شما در درازمدت میگذارد.

بهترین درمان خشکی پوست

اگر به دنبال راه حلی سریع برای پوست های کدر و پوسته پوسته هستید، بهترین انتخاب آرایش صورت شخصی است. متخصصان ما فناوری های LED و لایه باز را با کاربردها و تزریق محصولات مراقبت از پوست  ترکیب میکنند تا نگرانی های خاص شما را برطرف کنند.

پس از مکش آلاینده ها در صورت و بدن شما، آنها را با سرم های مغذی طبیعی جایگزین می کنیم تا تنها در 30 دقیقه درخشش سالمی به شما ببخشد.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست یا همان فیشال های سفارشی ما یکی دیگر از بهترین درمان خشکی پوست ما در تمام طول سال است. صرف نظر از آب و هوا یا تغییر سبک زندگی که ممکن است تجربه کنید، مطمئن باشید که متخصصان ما میتوانند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنند.

ما طیف وسیعی از پاکسازی پوست سفارشی از جمله ترکیبات لایه برداری صورت و موارد دیگر را ارائه میدهیم. اگر با نگرانی هایی فراتر از خشکی دست و پنجه نرم میکنید، توصیه میکنیم گزینه های خود را برای درمان سفارشی مورد بحث قرار دهید تا تعهد زمانی خود را به حداقل برسانید و نتایج خود را به حداکثر برسانید.

همانطور که سلول های مرده پوست به مرور زمان جمع میشوند، منافذ پوست مسدود می شوند و در نتیجه آکنه و تیرگی ایجاد میشود. از آنجایی که این انباشتگی همچنان در حال توسعه است، گاهی اوقات شما فقط به یک شروع تازه نیاز دارید.

درمان های خانگی خشکی پوست

ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت مراقبت پیشگیرانه از پوست تاکید کنیم. ایجاد یک روال برای به حداکثر رساندن سلامت پوست شما اکنون نتایج مثبتی را هم در کوتاه مدت و هم درازمدت به همراه دارد. داشتن یک روال در هر جنبه ای از زندگی، از ورزش گرفته تا کاهش استرس و بهبود سلامت روان شما بسیار مهم است.

اگراز نتایج محصولات داروخانه خسته شده اید، وقت آن رسیده که به مراقبت از پوست درجه پزشکی روی بیاورید. این فرمول ها حاوی قدرت های بالاتر و در نتیجه نتایج بهتری هستند، به علاوه به شما فرصت میدهد تا نیازها، اهداف و پیشرفت خود را با یک متخصص پوست در میان بگذارید.

کرم ریکاوری

برخلاف تصور، افراد با انواع پوست نیاز به آبرسانی دارند. روغن و هیدراتاسیون یکسان نیستند، بنابراین در واقع از بین بردن رطوبت پوست شما می تواند منجر به تولید چربی بیشتر شود. کرم ریکاوری از نظر بالینی ثابت شده است که ظاهر پوست شکننده را بهبود می بخشد.

این آبرسان فوق العاده در روز یا شب برای درمان پوست خشک استفاده می شود. متخصصان پوست ما این را به بیمارانی توصیه میکنند که به دنبال بهبود انعطاف پذیری پوست خود و افزایش اعتماد به نفس بدون آرایش هستند.

ترمیم چربی Skin Ceuticals

پوست کم آب به ویژه مستعد چین و چروک، بزرگ شدن منافذ و ظاهری کدر است. کرم ترمیم چربی Skin Ceuticals دارای نسبت چربی طبیعی بهینه برای بازگرداندن درخشندگی پوست شما است. این فرمول منحصر به‌ فرد با 4% کلسترول طبیعی و 2% اسید چرب، باعث تعادل مجدد موانع طبیعی و قدرت های شفابخش میشود.

به علاوه، این فرمول اصلاحی به اندازه کافی ملایم است که از پس از عمل برای جلوگیری از کم آبی طبیعی بعد از درمان استفاده کنید.

بهترین درمان های پوست خشک با کلینیک آتن

آیا آماده اید پوست خود را آبرسانی کنید و فصل جدید را با اعتماد به نفس بی نظیری شروع کنید؟ تیم متخصص پوست آتن مراقبت های شخصی کاملی را به بیماران با هر زمینه و بودجه ای ارائه می دهد و سلامت پوست شما را هر طور که می خواهید بهینه میکند. ما علاوه بر ارائه بهترین درمان های پوست خشک طیف وسیعی از درمان ها و محصولات را نیز برای رفع نگرانی های زیبایی شناختی شما ارائه میدهیم.

مشاوره مجازی ما توصیه های درمانی فوری را ارائه می دهد تا شما را در جهت درست راهنمایی کند. ما همیشه توصیه می کنیم که بیماران با یک مشاوره حضوری رایگان شروع کنند تا بتوانیم شما را بشناسیم و چهره فعلی شما را در مطب ارزیابی کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up