بهترین روش های جوانسازی پوست


یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست درمان های پزشکی برای پوست می باشد.

در حال حاضر مجموعه ای از روش‌های غیرتهاجمی برای مقابله با طیف وسیعی از مشکلات

 پوستی از جمله آسیب‌ ناشی از نور خورشید، چین و چروک گرفته تا اسکار آکنه وجود دارد.

تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین درمان های ضد پیری موجود و نسبتاً مقرون به صرفه

است و خطرات کمی دارد و نیازی به زمان بهبودی ندارد. تزریق های هدفمند برای صاف کردن

چین و چروک های صورت، ناحیه چشم و گردن که در اثر حرکات تکراری مانند لبخند زدن، اخم

یا بالا بردن ابرو ایجاد می شوند، موثر است. از تزریقات ضد چروک برای کاهش میزان حرکت

ماهیچه ها  استفاده می شود و در نتیجه چین و چروک های موجود را نرم کرده و از ایجاد

 خطوط عمیق در آینده جلوگیری می کند.

بهترین روش های جوانسازی پوست

هر یک از ما می خواهیم زمان را متوقف کنیم و برای همیشه جوان بمانیم، متأسفانه با پیشروی زمان پیری فراتر می رود و شروع به نشان دادن خطوط ظریف، چین و چروک ها و لکه های ناخواسته می کند. در حالی که بسیاری پیری را همان طور که هست می پذیرند.

جوانسازی پوست یک روش غیرجراحی است که به شما کمک می کند همانطور که احساس می کنید سرزنده به نظر برسید و به زمان و خطرات مرتبط با جراحی زیبایی نیاز ندارد. این درمان غیرجراحی می تواند مزایای متعددی را برای مردان و زنانی که می خواهند نقایص ناشی از افزایش سن، آفتاب، جای زخم، آلودگی و شرایط پوستی را پاک کنند ارائه دهد.

به لطف پیشرفت های علم و فناوری پزشکی اکنون راه های مختلفی برای جوان تر به نظر رسیدن بدون اینکه زیر تیغ قرار بگیرید، وجود دارد. بسته به نوع پوست، عادات غذایی، شیوه زندگی، سلامت کلی، پول، زمان ما به شما کمک می کنیم بهترین گزینه ها را برای جوان به نظر رسیدن انتخاب کنید.

در ادامه ما بهترین روش های جوانسازی پوست را برای شما بیان میکنیم.

جوانسازی پوست با بوتاکس

چین و چروک خطوط و شیارهایی هستند که در طول سال ها به دلیل فشردن مکرر عضلات صورت ایجاد می شوند. اینجاست که فواید بوتاکس آشکار می شود. روش هایی که می توانند چنین خطوط پیری صورت را اصلاح کنند بوتاکس، دیسپورت یا زئومین هستند.

مقدار کمی از نسخه خالص شده سم از باکتری بوتولینوم، هنگامی که به عضلات صورت تزریق می شود، ماهیچه ها را شل می کند و شیارهای پیشانی قابل مشاهده را کاهش می دهد. با در نظر گرفتن بهترین روش های جوانسازی پوست نتایج 3 تا 7 روز پس از تزریق مشاهده می شود.

با از بین رفتن اثر بوتاکس، چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند. توصیه می شود بوتاکس را هر 3 تا 6 ماه یکبار و کمتر بعد از آن برنامه ریزی کنید.

کاهش خطوط ریز و چین و چروک

بدن شما پس از 20 سالگی هر سال 1٪ کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن به ساختار پوست و روند بازسازی پوست کمک می کند. با کاهش تولید کلاژن، پوست می تواند ساختار خود را از دست بدهد، خشک شود، چربی کمتری داشته باشد و شروع به چین و چروک، شل و افتادگی کند.

جوانسازی پوست رشد کلاژن را تشویق می کند تا باعث پوست پرتر و جوان تر شود. هنگامی که انرژی به ناحیه مورد نظر می رسد، بدن شما گرما را به عنوان یک آسیب تعبیر می کند و برای ترمیم کلاژن تولید می کند. با گذشت زمان، این کلاژن اضافی برای ایجاد پوستی صاف و یکدست عمل می کند.

اسید هیالورونیک برای بازگرداندن حجم صورت

تزریق فیلر در اطراف عضلات صورت می تواند خطوط لبخند اطراف بینی یا خطوط ماریونت اطراف دهان را کاهش دهد. این اثرات می تواند تا 2 سال باقی بماند، اما ممکن است برای حفظ اثر لیفت و سفت کننده، به یک دوز مجدد نیاز داشته باشید.

رگ های صورت

سیاهرگ های صورت یا مویرگ های شکسته به صورت خطوط کوچک قرمز، بنفش یا آبی در زیر سطح پوست روی بینی، چانه و گونه ها ظاهر می شوند. رگهای صورت می توانند با افزایش سن ضعیف شوند و در صورت آسیب دیدن توسط نور خورشید، مواد محرک و سایر عوامل مستعد گشاد شدن و کشیده شدن آنها شوند.

رگ های صورت نیز می توانند با نازک شدن پوست مسن تر و برجسته تر شوند و به سیاهرگ های گشاد شده بیشتر نمایان شوند. هنگامی که صورت با نور شدید پالسی درمان می شوند، گرما رگ ها را متلاشی می کند.

جوش یا اسکار آکنه

اسکار های آکنه می توانند به صورت فرورفتگی های دائمی در پوست ظاهر شوند. یکی از مقصران بزرگ برای جای زخم نوعی آکنه به نام کیست آکنه است. کیست های آکنه یا همان جوش چرکی، کیست های بزرگ و پر از چرک هستند که بافت پوست را از بین می برند و تولید کلاژن را مختل می کنند.

یکی دیگر از بهترین روش های جوانسازی پوست از بین بردن جوش میباشد. زمانی که کیست خالی می شود، کلاژن از دست رفته همیشه در هنگام بهبودی آن ناحیه ترمیم نمی شود. اگر بدن شما نتواند کلاژن کافی تولید کند، حفره ها یا فرورفتگی ها در طول فرآیند بهبودی ایجاد می شوند.

بیشتر بدانید : درمان جوش چرکی

فیلر برای چشم و لب

کیسه های زیر چشم و سیاهی دور چشم را می توان با فیلر های اسید هیالورونیک درمان کرد. فیلرها با تحریک تولید کلاژن جدید در زیر پوست، خطوط و چین ها را صاف می کنند و پوست صاف و جوانی را که قبلاً داشتید، باز می گردانند. بسیاری از فیلرهای مورد استفاده برای چشم برای حجیم کردن لب ها نیز استفاده می شود.

بیشتر بدانید : تزریق فیلر لب

میکرودرم و پیلینگ شیمیایی

میکرودرم یکی دیگر از روش‌های غیرجراحی و توصیه شده برای جوان تر به نظر رسیدن است. از کریستال های ریز برای لایه برداری سلول های مرده از بالاترین لایه پوست استفاده می کند. این روش میتواند آسیب شدید آفتاب را درمان و خطوط ریز، لکه‌های پیری و اسکارهای خفیف آکنه را کاهش دهد.

میکرودرم اغلب با لایه برداری شیمیایی ترکیب می شود تا نتایج بهتری حاصل شود. محلول های شیمیایی را می توان به صورت سری برای لایه برداری لایه بالایی پوست استفاده کرد. این روش شامل استفاده مستقیم از محلول روی پوست به مدت 15 دقیقه است و ممکن است باعث تحریک خفیف روی پوست شود.

هنگامی که سلول های مرده پوست کنده شوند، پوست را درخشان می کند. لایه برداری شیمیایی به تنهایی یکی از ساده ترین و محبوب ترین راه ها برای جوان تر و سرزنده به نظر رسیدن است و پس از 9 تا 12 ماه می توان این روش را تکرار کرد.

کیبلا

یک روش غیر تهاجمی دیگر است که از ماده ای ساخته شده است که به طور طبیعی توسط بدن ما تولید می شود. این کار باعث کاهش چربی اطراف گردن می شود و در عین حال پوست را سفت می کند. خبر خوب این است که به محض اینکه این روش موثر واقع شود، نتایج دائمی هستند.

یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست کیبلا میباشد که به شما شادابی میدهد.

لکه های ناشی از آفتاب

لکه های خورشیدی یا لکه های پیری زمانی ایجاد می شوند که بدن به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث تکثیر سلول های رنگدانه ای پوست می شود. این لکه ها معمولاً در صورت و سایر نواحی بدن که بیشترین قرار گرفتن در معرض نور خورشید را دارند ظاهر می شوند. درمان های جوانسازی پوست می تواند یک درمان آسان و مؤثر برای لک های ناشی از افزایش سن باشد.

لیزر زیبایی

لیزرهای زیبایی روش های نسبتا جدیدی هستند که به بهبود پوست شما کمک می کنند. این روش معمولاً فقط به یک درمان نیاز دارد. با این حال، بسته به ناحیه مشکل ممکن است فرد به بیش از یک درمان نیاز داشته باشد.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که لیزر زیبایی می تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد و می تواند به درمان مشکلاتی مانند اسکار یا رگ‌های واریسی، خطوط ریز، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و لیزر موهای زائد کمک کند.

نتیجه بهترین روش های جوانسازی پوست

تکنیک های جدید تر و روش های جوان تر به نظر رسیدن کمترین خطر را در مقایسه با جراحی زیبایی دارند. تیم ما متشکل از متخصصان پوست، پزشکان مجرب و تکنسین های آموزش دیده به شما کمک می کنند تا بهترین درمان را برای نوع پوست خود انتخاب و تنظیم کنید تا جوان تر، درخشان تر و بهترین حالت خود به نظر برسید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up