تزریق فیلر زیر چشم


تزریق فیلر زیر چشم یکی از روش‌های محبوب برای حذف چین و چروک زیر چشم است. فیلرها معمولا از موادی مانند هیدروکسی‌آپاتیت کلسیم، هیالورونیک اسید و پلی‌لاکتیک اسید تهیه میشوند. پزشک شما نیز می‌تواند محل تزریق فیلر را تعیین کند و میزان فیلر مورد نیاز را به شما توضیح دهد. این تزریق معمولا با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود.

قبل از تزریق، منطقه زیر چشم با یک محلول ضد عفونی کننده پاکسازی میشود و سپس فیلر به طور مستقیم زیر پوست تزریق میشود. این فرایند به طور معمول تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد و بی درد است. بعد از تزریق، ممکن است برخی علائم ناخوشایندی مانند تورم، قرمزی، درد و آب‌ریزی در محل تزریق ایجاد شود. این علائم معمولا بعد از چند روز برطرف می‌شوند.

تزریق فیلر زیر چشم

اگر فکر می‌کنید چشم‌ هایتان خسته و فرسوده به نظر میرسند، حتی زمانی که استراحت خوبی دارید تزریق فیلر زیر چشم ممکن است گزینه‌ای برای شما باشند. شما باید مواردی که در زیر اشاره میکنیم را در نظر بگیرید.

  1. انتخاب مناسب برای انجام این روش
  2. عوارض جانبی بالقوه
  3. زمان بهبودی
  4. نوع فیلر
  5. هزینه

تزریق فیلر می توانند حجم از دست رفته زیر پوست را جبران کرده و در نتیجه خطوط و چین و چروک های صورت را کاهش داده یا از بین ببرند. با از دست دادن ذخایر چربی بدن، تولید کلاژن کند می شود و توانایی بدن برای ذخیره رطوبت در زیر پوست کاهش می یابد.

این ترکیب از عوامل اغلب منجر به ایجاد حلقه‌های تیره و توخالی در زیر چشم می‌شود که اغلب با شلی یا افتادگی پوست و از دست دادن کلی رنگ و شادابی پوست همراه است.

نقش اسید هیالورونیک در پیری پوست

اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است که بخشی جدایی ناپذیر از مفاصل و پوست ما را تشکیل می دهد. این به سلول‌های ما اجازه می‌دهد تا رطوبتی را که برای عملکرد طبیعی آنها ضروری است، حفظ کنند. تولید اسید هیالورونیک بدن ما با افزایش سن کاهش می یابد، به ویژه زمانی که زنان دچار تغییرات هورمونی مرتبط با یائسگی می شوند.

تولید اسید هیالورونیک همچنین می تواند تحت تأثیر قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش نور خورشید قرار گیرد.

تزریق فیلر چگونه کمک می کند

فیلرهای پوستی تقریباً همه شامل هیالورونیک اسید مصنوعی به عنوان ماده اولیه هستند. تزریق اسید هیالورونیک اضافی یک راه بسیار موثر برای جبران هرگونه کمبود در تولید بدن است. اکثر تزریق فیلر پوستی اسید هیالورونیک را با سایر مواد ترکیب می کنند که به ارائه مزایای اضافی مانند بهبود بافت پوست و جبران کاهش حجم ناشی از کاهش رسوبات چربی کمک می کند.

کاربرد تزریق فیلر زیر چشم

پوست زیر چشم ما به طور طبیعی نازک تر و کم رنگ تر از سایر قسمت های بدن است. از آنجایی که ذخایر چربی زیر پوست تخلیه می شود، چشم ها ممکن است گود رفته و خسته به نظر برسند. بدیهی است که این موضوع باعث نگرانی بسیاری برای افراد است.

خوشبختانه از تزریق فیلر زیر چشم می توان برای کاهش موثر علل مشکل استفاده کرد و در نتیجه ظاهر به طور چشمگیری بهبود یافت.

آیا این تززیق برای همه مناسب است؟

خیر، تزریق فیلر زیر چشم برای همه مناسب نیست و برای برخی افراد ممکن است مواردی مانند عوارض جانبی شدید و یا ناکامی در انجام روش به دنبال داشته باشد. بهتر است قبل از تصمیم‌گیری درباره آن با پزشک خود مشورت کنید.

به طور کلی، افرادی که دارای مشکلات پوستی زیر چشم مانند چین و چروک کمی هستند، ممکن است بهترین نتیجه را بدست آورند. اما افرادی که دارای مشکلات پوستی بیشتری هستند، مانند افرادی که دارای چین و چروک شدیدی هستند یا دارای پوست حساس و مشکلات پوستی دیگری هستند، بهتر است قبل از انجام تزریق فیلر ، با پزشک خود مشورت کنند.

همچنین، برخی افراد به دلیل داشتن بیماری‌های خاص مانند عفونت‌های پوستی، آلرژی های شدید، یا داروهای خاص نباید تزریق فیلر زیر چشم را انجام دهند. برای اینکه بتوانید تصمیم درستی در مورد تزریق فیلر زیر چشم بگیرید، بهتر است با کلینیک زیبایی آتن مشورت کنید و شرایط خاص خود را با ما مطرح کنید.

نحوه انجام فیلر زیر چشم

پزشک ناحیه ای را که تزریق انجام می شود علامت زده و آن را با مایع پاک کننده استریل می کند. آنها یک کرم بی‌حس کننده را روی آن ناحیه می‌مالند و اجازه می‌دهند برای چند دقیقه جذب پوست شود.

پزشک شما از یک سوزن کوچک برای سوراخ کردن پوست استفاده می کد و در برخی موارد، آنها فیلر را از طریق سوزن به آن ناحیه تزریق می کنند.

در موارد دیگر، یک کانول لبه‌ای کند که حاوی فیلر است به سوراخ ایجاد شده توسط سوزن وارد می‌شود. زیر هر چشم یک یا چند تزریق لازم است.

اگر خطی انجام شود، پزشک یک تونل فیلر را به محل تزریق می‌کند، زیرا سوزن به آرامی خارج می‌شود. پزشک شما فیلر را در جای خود صاف می کند.

دوام

اسید هیالورونیک که بخشی طبیعی از بدن است به مرور زمان جذب می شود. به همین دلیل، تزریق فیلر عمدتاً یک مزیت موقت دارند. زمان واقعی مورد نیاز قبل از استفاده مجدد به عوامل متعددی از جمله بخشی از بدن که تحت درمان است بستگی دارد.

تزریق فیلر زیر چشم معمولاً بین شش تا نه ماه دوام خواهند داشت، اگرچه برخی از فرمول‌ها ممکن است مزایای طولانی‌ تری داشته باشند.

برای انجام همه ی خدمات زیبایی به کلینیک زیبایی آتن مراجعه کنید.

اینستاگرام کلینیک زیبایی آتن

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up