افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس


عمر فیلر و بوتاکس بستگی به نوع مواد استفاده شده دارد. موادی که برای تزریق فیلر و بوتاکس استفاده میشوند، در طی زمان به طور طبیعی تخلیه و جذب می‌شوند و به همین دلیل این مواد نمی توانند برای همیشه در بدن باقی بمانند. طول عمر فیلر به طور معمول بین ۶ تا ۱۸ ماه است.

با توجه به نوع فیلر و محل تزریق آن فیلرهای بر پایه هیالورونیک اسید، معمولاً طول عمر کوتاه‌تری نسبت به فیلرهای دیگر دارند و باید بعد از چند ماه دوباره تزریق شوند. بوتاکس نیز به طور معمول برای ۳ تا ۶ ماه به مدت بیشتر از آن موثر است.

افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس

تعداد بسیار زیادی از محصولات تزریقی پوستی مختلف در بازار وجود دارد که همگی با ویژگی‌های متفاوت و کاربردهای توصیه شده متفاوت هستند. از هر مواد تزریقی که استفاده انتخاب میکنید، علاقه مند خواهید بود که اثرات آن را تا زمانی که ممکن است طولانی کنید.

در اینجا برخی از بهترین راه‌ ها برای افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس اطمینان از اینکه هر بار که این روش را انجام می‌دهید، حداکثر بازدهی را دریافت می‌کنید، آورده شده است.

پزشک مناسب  را انتخاب کنید

یک پزشک آموزش دیده و باتجربه بهترین موقعیت را خواهد داشت تا به شما کمک کند مناسب ترین فیلر یا بوتاکس را برای نیازهای خود انتخاب کنید. فیلرهای مختلف طول عمر متفاوتی دارند.

در حالی که  تزریقات پوستی مبتنی بر اسید هیالورونیک می‌توانند بین شش ماه تا یک سال دوام داشته باشند، ممکن است بتوان از تزریقات دیگر تا دو سال استفاده کرد.

راه های افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس

از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید اجتناب کنید. دور نگه داشتن از نور مستقیم خورشید بهترین راه برای افزایش طول عمر فیلر یا بوتاکس های شما میباشد. نور مستقیم خورشید ( تا حدی نور غیرمستقیم خورشید) می‌تواند باعث شود تزریق ها سریع‌تر تجزیه شوند و همچنین علت اصلی پیری زودرس پوست شما باشد.

برای افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس حتما از کرم ضد آفتاب به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود استفاده کنید زیرا فواید متعددی را به همراه خواهد داشت و به بهبود رنگ کلی پوست شما کمک می کند.

اجتناب از درجه حرارت شدید

این فقط نور خورشید نیست بلکه دمای شدید یا سرد می تواند باعث آسیب به پوست شود و همچنین ممکن است سرعت شکستن فیلرهای شما و جذب مجدد توسط بدن را تسریع کند.

از پوست خود مراقبت کنید

از محصولات مراقبت از پوست خشن مانند اسکراب خودداری کنید. به طور کلی، از ماساژ صورت پرهیز کنید، زیرا این کار باعث تسریع شکستن و جذب مجدد فیلرها می شود و همچنین به طور بالقوه باعث می شود آنها از محل مورد نظر خود مهاجرت کنند. هیدراته بمانید زیرا نه تنها برای پوست سالم، بلکه برای سلامت عمومی نیز توصیه می شود.

سبک زندگی سالم را در پیش بگیرید

پرخوری، سیگار کشیدن، الکل و استرس همگی باعث پیری زودرس می شوند. از این موارد اجتناب کنید، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و برای بهبود سلامت کلی خود ورزش کنید. هر کاری که برای بهبود سلامت عمومی خود انجام دهید، باعث افزایش طول عمر بوتاکس و فیلرهای صورت شما نیز خواهد شد.

توصیه های پزشک خود را دنبال کنید

پزشک شما باید دستورالعمل‌های دقیق‌تری در مورد اینکه کدام محصولات مراقبت از پوست را باید استفاده کنید و از آنها اجتناب کنید، به شما ارائه دهد. این دستورالعمل ها را همراه با سایر توصیه های پس از درمان دنبال کنید.

مراقبت از پوست شما با لیزر

متخصصین مراقبت از پوست شما با لیزر از نظر پزشکی واجد شرایط هستند و در انجام فرآیندهای تزریق پوست بسیار با تجربه هستند. ما همچنین تجربه گسترده ای با طیف گسترده ای از سایر روش های زیبایی داریم.

ما میتوانیم به شما کمک کنیم ایمن ترین، موثرترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای دستیابی به اهداف زیبایی خود را انتخاب کنید. افزایش طول عمر فیلر و بوتاکس

برای تعیین وقت مشاوره رایگان با ما با شماره 02177852136 تماس بگیرید یا برای اطلاعات بیشتر به صورت آنلاین فرم تماس را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اینستاگرام کلینیک زیبایی آتن

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up